Rabobank Clubkas Campagne

Rabobank West-Friesland draagt de lokale samenleving van West-Friesland een warm hart toe. Dit doet de Rabobank door middel van de Clubkas Campagne. De Rabobank Clubkkas Campagne is dé donatie actie voor verenigingen en stichtingen, waarbij leden van Rabobank West-Friesland bepalen welke clubs een donatie ontvangen door het uitbrengen van hun stem. Elke stem is geld waard. In overleg met de ledenraad komt deze campagne in plaats van de Rabo Fietssponsortocht.

Hoe werkt de Rabobank Clubkas Campagne?
Bij de Rabobank ClubKas zijn er twee partijen. Enerzijds de verenigingen en stichtingen die meedoen aan de campagne en anderzijds onze ruim 26.000 leden die mogen stemmen op verenigingen/stichtingen die zij een warm hart toedragen. Rabobank West-Friesland stelt in 2018 een bedrag van € 250.000,- beschikbaar die de leden van Rabobank West-Friesland mogen verdelen over de deelnemende clubs. Elk lid brengt vijf stemmen uit (max 2 per club). Dit stemmen doen zij online of op één van onze kantoren.

Doet jij mee?
Tijdens de stemperiode (van 8 mei 2018 tot en met 28 mei 2018) brengen leden van de Rabobank hun stem uit op hun favoriete vereniging of stichting. Elk lid mag vijf keer stemmen, met een maximum van twee per vereniging of stichting (liefst alleen aan Tennisclub Ursem). De leden ontvangen aan het begin van de stemperiode meer informatie.

Wie kunnen er allemaal stemmen?
Iedereen die voor 10 april 2018 lid is van Rabobank West-Friesland, je bent niet automatisch lid maar als je een rekening hebt bij de Rabobank dan kun je via internetbankieren of de Rabobank App je snel (wel voor 10 april 2018) aanmelden als lid van de Rabobank (dit lidmaatschap is gratis en er zitten verder geen verplichtingen aan). Wij willen je ook vragen om dit te delen met je familie- en vriendenkring en vraag hen te stemmen op Tennisclub Ursem. Met het geld gaan we materialen ten behoeve van de jeugd aanschaffen, maar ook om nieuwe leden te werven voor onze club door middel van (ludieke) acties.

Wanneer vindt het stemmen plaats?

Het stemmen vindt plaats van dinsdag 8 mei tot en met maandag 28 mei 2018.

Vragen?

TC Ursem