Zomertennisabonnement

Zomertennis
Nieuw bij tennisclub Ursem
In de zomermaanden hebben veel teamsporten zoals voetbal en handbal een zomerstop. Speciaal hebben wij voor deze sporters, of voor de sporter die normaal binnen sport maar in de zomer naar buiten wil, een Zomertennis- abonnement van 4 maanden.

Het zomertennisabonnement is bedoeld voor de niet tennisser vanaf 16 jaar en voor de maanden juni-juli-augustus -september. De kosten van dit abonnement zijn € 45,00.
- Je ontvangt een KNLTB pas voor de maanden juni-juli-augustus –september.
- Inschrijven voor KNLTB toernooien in deze periode
- In deze maanden mag je vrij tennissen bij TC Ursem
- Meedoen met de Clubkampioenschappen van TC Ursem (€ 5,00)

Wil je hier meer informatie over of je aanmelden stuur dan even een mail naar [email protected] of [email protected].
Wij sturen dan informatie of een aanmeldingsformulier naar je toe.

Wil je 1 juni meteen kunnen tennissen wacht dan niet te lang met opgeven. Het duurt een paar weken voordat de KNLTB pas aangemaakt is.

Voorwaarden voor dit lidmaatschap is dat je de laatste twee jaar geen lid bent geweest van TC Ursem

Vragen?

Telefoon