Tennisclub Ursem 50 jaar

27 maart 2024

Dit jaar is het voor Tennisclub Ursem een extra feestelijk jaar want 12 juni 2024 bestaat de vereniging 50 jaar. Uiteraard willen we dit niet onopgemerkt voorbij laten gaan.

Eerder hebben wij gevraagd of er leden zijn die hiervoor activiteiten willen organiseren. Een aantal leden heeft hier gehoor aan gegeven en zo hadden we deze week onze eerste “brainstorm” sessie met Vincent, Cara, Marion, Hennie, en een aantal bestuursleden.

In de eerste instantie was het de bedoeling dat de extra festiviteiten rondom de clubkampioenschappen zouden worden gehouden maar dit kwam net niet uit met de planning. Ook hebben veel leden dan nog vakantie.

De volgende activiteiten staan nu op de planning dus zet deze alvast in je agenda:

• Zaterdag 8 juni receptie (voor genodigden)
  • In het weekend van 31 augustus/1 september een jeugdactiviteit
  • Zaterdag 21 september De Stoere mannenavond
  • Zaterdag 12 oktober De Gezellige Vrouwenavond
  • Zaterdag 7 september Finale Clubkampioenschappen met een gezellige feestavond en het Finalistenontbijt!

Nu zijn wij nog op zoek naar vrouwen die de Gezellige Vrouwenavond willen organiseren. Wij hebben heel veel meiden die lid zijn dus kom op gezellige meiden en meld je aan.

Voor de Stoere Mannenavond zijn wij nog op zoek naar … twee jongere mannen tussen de 20 en 40 jaar. Dus val jij in deze leeftijdscategorie, jaartje meer of minder maakt natuurlijk niet uit, en wil jij hierbij helpen laat dit dan even weten aan één van de bestuursleden of Vincent Willemse of Patrick Niesten.

Nieuwscategorieën

Er zijn nog geen reacties op nieuwsberichten.
Om te kunnen reageren dien je ingelogd zijn. Inloggen

Vragen?

Telefoon