Contantloos betalen

Per 1 januari 2018 in de kantine alleen nog afrekenen met de KNLTB-pas of je pinpas

Sinds de clubkampioenschappen hebben we een betaalautomaat aan onze kassa gekoppeld, hiermee willen wij het betaalgemak vergroten en de contante geldstromen verminderen. In navolging van het besluit van de ledenvergadering van voorjaar 2017 heeft het bestuur besloten om per 1 januari 2018 alleen nog maar betalingen met de pinpas en KNLTB-pas toe te staan en definitief afscheid te nemen van het contante geld.

Het opwaarderen van de KNLTB-pas is gemakkelijker geworden en kan vanaf nu ook in de kantine gebeuren met behulp van de kassa en betaalautomaat. Wij raden wij bestuur van harte aan om dat vaker op deze manier te doen. Het is voor de club de goedkoopste manier van betalen.

Heb je vragen dan kun die altijd stellen aan een van de bestuursleden.

Het Bestuur

Vragen?