Bericht van de voorzitter

10 januari 2024

Vrijwilligers
Namens het bestuur wensen wij iedereen een gezond, gezellig en sportief 2024. Bij deze willen wij alle vrijwilligers nogmaals bedanken voor jullie inzet in 2023. Jullie zijn Goud Waard. Dit hebben wij jullie laten weten middels het bedankje wat jullie hebben ontvangen aan het einde van het jaar. Nogmaals bedankt en we hopen ook in 2024 weer op jullie inzet om er een mooi tennisjaar van te maken.

Voor corona hielden we in maart altijd een vrijwilligersavond om hiermee iedereen te bedanken. Tijdens corona kon dit niet meer doorgaan en hebben wij geprobeerd om iedereen of een commissie te bedanken na bijvoorbeeld een toernooi. Toch willen wij weer terug naar een gezamenlijke vrijwilligersavond. Alle vrijwilligers zullen een uitnodiging krijgen voor zaterdag 16 maart. Zit je in een commissie zet deze datum dan alvast in je agenda.

Algemene Leden Vergadering
Maandag 18 maart
 staat de Algemene Ledenvergadering gepland; zet deze datum ook alvast in de agenda!

Tennisclub Ursem 50 jaar
En dan nu... Dit jaar bestaat Tennisclub Ursem 50 jaar. Dit willen wij uiteraard niet ongemerkt voorbij laten gaan. Wij willen dit graag vieren tijdens de clubkampioenschappen die dit jaar zijn van dinsdag 27 augustus tot en met zaterdag 7 september 2024.

Hiervoor zijn wij op zoek naar een aantal leden die hier invulling aan willen geven. Leuke festiviteiten willen organiseren voor en door de leden. Nu niet denken "op mij zitten ze niet te wachten, ben te jong, te oud, bent te kort lid, ben te lang lid", nee wij zijn echt op zoek naar jou. Onze leden zijn in de leeftijd van 16 tot ±80 jaar en het zou leuk zijn om leden van diverse leeftijden in de commissie te hebben. Uiteraard doe je alles in samenspraak met de commissie van de clubkampioenschappen en het bestuur.

Wij willen binnenkort starten met de voorbereidingen, dus geef je zo snel mogelijk op bij één van de bestuursleden of via [email protected].

Jeugd
Onze jeugd komt ook weer tot bloei en de jeugd heeft de toekomst. Mochten er ouders zijn die tijdens het 50-jarig bestaan leuke activiteiten voor de jeugd willen organiseren laat het ons dan weten. In het verleden was er een actieve jeugdcommissie en het zou leuk zijn als dit weer opgezet gaat worden.

Nieuwscategorieën

Er zijn nog geen reacties op nieuwsberichten.
Om te kunnen reageren dien je ingelogd zijn. Inloggen

Vragen?

TC Ursem